Publication type: Book part
Type of review: No review
Title: Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet
Authors: Müller, Steffen
Klaas, Michael
Published in: Jobprofile im Marketing
Editors of the parent work: Müller, Steffen
Page(s): 59
Pages to: 67
Issue Date: 2015
Series: SML essentials
Series volume: 4
Publisher / Ed. Institution: vdf Hochschulverlag
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-7281-3701-2
Language: German
Subjects: Marketing; Kommunikation; Social Media; Plattform
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Wir müssen auf Facebook! So starten viele Unternehmen ihre Aktivitäten in Social Media, ohne sich Gedanken über die Einbindung in die Marketing- und Kommunikationsstrategie zu machen. Gleichzeitig sprechen unterschiedliche Anspruchsgruppen in Social Media über ihre Erfahrungen mit Produkten und Unternehmen. Dies erfordert einen professionellen Umgang mit Plattformen wie Facebook oder Twitter.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16974
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, S., & Klaas, M. (2015). Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet. In S. Müller (ed.), Jobprofile im Marketing (pp. 59–67). vdf Hochschulverlag.
Müller, S. and Klaas, M. (2015) ‘Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet’, in S. Müller (ed.) Jobprofile im Marketing. Zürich: vdf Hochschulverlag, pp. 59–67.
S. Müller and M. Klaas, “Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet,” in Jobprofile im Marketing, S. Müller, Ed. Zürich: vdf Hochschulverlag, 2015, pp. 59–67.
MÜLLER, Steffen und Michael KLAAS, 2015. Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet. In: Steffen MÜLLER (Hrsg.), Jobprofile im Marketing. Zürich: vdf Hochschulverlag. S. 59–67. ISBN 978-3-7281-3701-2
Müller, Steffen, and Michael Klaas. 2015. “Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet.” In Jobprofile im Marketing, edited by Steffen Müller, 59–67. Zürich: vdf Hochschulverlag.
Müller, Steffen, and Michael Klaas. “Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet.” Jobprofile im Marketing, edited by Steffen Müller, vdf Hochschulverlag, 2015, pp. 59–67.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.