Publication type: Conference other
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Überzeugen, Sinn stiften, legitimieren : eine Fallstudie zum Zusammenspiel von PR und Werbung auf der Online-Konsumentenplattform eines Einzelhandelsunternehmens
Authors: Rosenberger Staub, Nicole
Klopfenstein Frei, Nadine
Koch, Carmen
Conference details: Gemeinsame Jahrestagung der DGPuK-Fachgruppen PR/Organisationskommunikation und Werbekommunikation, Wien, Österreich, 23.-25. November 2017
Issue Date: 25-Nov-2017
Language: German
Subjects: Community Communication; Fallstudie
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/1698
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.