Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hannich, Frank | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T14:29:34Z | - |
dc.date.available | 2019-05-23T14:29:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-03909-346-5 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17161 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Versus | de_CH |
dc.relation.ispartof | Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 114 | de_CH |
zhaw.pages.start | 99 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Lucco, Andreas | - |
zhaw.parentwork.editor | Rüeger, Brian | - |
zhaw.parentwork.editor | Fuchs, Rainer | - |
zhaw.parentwork.editor | Ergenzinger, Rudolf | - |
zhaw.parentwork.editor | Thommen, Jean-Paul | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hannich, F. (2017). Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, & J.-P. Thommen (eds.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben (pp. 99–114). Versus.
Hannich, F. (2017) ‘Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?’, in A. Lucco et al. (eds) Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus, pp. 99–114.
F. Hannich, “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?,” in Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, and J.-P. Thommen, Eds. Zürich: Versus, 2017, pp. 99–114.
HANNICH, Frank, 2017. Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In: Andreas LUCCO, Brian RÜEGER, Rainer FUCHS, Rudolf ERGENZINGER und Jean-Paul THOMMEN (Hrsg.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus. S. 99–114. ISBN 978-3-03909-346-5
Hannich, Frank. 2017. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” In Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco, Brian Rüeger, Rainer Fuchs, Rudolf Ergenzinger, and Jean-Paul Thommen, 99–114. Zürich: Versus.
Hannich, Frank. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco et al., Versus, 2017, pp. 99–114.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.