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https://doi.org/10.21256/zhaw-3243
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey |
Authors: | Meierhofer, Jürg Lév, Jana |
et. al: | No |
DOI: | 10.21256/zhaw-3243 |
Published in: | ServiceToday |
Volume(Issue): | 33 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 86 |
Pages to: | 87 |
Issue Date: | 2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Kundendienst-Verband Deutschland |
ISSN: | 1869-3024 |
Language: | German |
Subjects: | Service Design; Customer Journey; Smart Service; Digitalisierung |
Subject (DDC): | 005: Computer programming, programs and data 658.8: Marketing management |
Abstract: | Der Begriff Digitalisierung ist omnipräsent und wird besonders auch im Kundendienst als unerlässliches Mittel für die Zukunftstauglichkeit betrachtet. Jedoch zielt dies zu oft vor allem auf betriebliche Effizienzsteigerung ab. Durch Automatisierung im Kundendienst soll der Personalaufwand reduziert werden. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17193 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Engineering |
Organisational Unit: | Institute of Data Analysis and Process Design (IDP) |
Appears in collections: | Publikationen School of Engineering |
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File | Description | Size | Format | |
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Meierhofer, J., & Lév, J. (2019). Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey. ServiceToday, 33(2), 86–87. https://doi.org/10.21256/zhaw-3243
Meierhofer, J. and Lév, J. (2019) ‘Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey’, ServiceToday, 33(2), pp. 86–87. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3243.
J. Meierhofer and J. Lév, “Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey,” ServiceToday, vol. 33, no. 2, pp. 86–87, 2019, doi: 10.21256/zhaw-3243.
MEIERHOFER, Jürg und Jana LÉV, 2019. Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey. ServiceToday. 2019. Bd. 33, Nr. 2, S. 86–87. DOI 10.21256/zhaw-3243
Meierhofer, Jürg, and Jana Lév. 2019. “Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey.” ServiceToday 33 (2): 86–87. https://doi.org/10.21256/zhaw-3243.
Meierhofer, Jürg, and Jana Lév. “Daten-basierter Service-Nutzen entlang der Customer Journey.” ServiceToday, vol. 33, no. 2, 2019, pp. 86–87, https://doi.org/10.21256/zhaw-3243.
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