Publication type: | Book |
Type of review: | Not specified |
Title: | Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht |
Authors: | Janoschka, Anja Fleck, Matthes Schleiss, Sandra Rellstab, Rolf |
et. al: | No |
Extent: | 41 |
Issue Date: | 2013 |
Publisher / Ed. Institution: | HSLU Hochschule Luzern |
Publisher / Ed. Institution: | Luzern |
ISBN: | 978-3-905745-66-5 |
Language: | German |
Subjects: | Kooperation; Kunde; Werbeagentur |
Subject (DDC): | 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17822 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Janoschka, A., Fleck, M., Schleiss, S., & Rellstab, R. (2013). Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. HSLU Hochschule Luzern.
Janoschka, A. et al. (2013) Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern.
A. Janoschka, M. Fleck, S. Schleiss, and R. Rellstab, Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern, 2013.
JANOSCHKA, Anja, Matthes FLECK, Sandra SCHLEISS und Rolf RELLSTAB, 2013. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern. ISBN 978-3-905745-66-5
Janoschka, Anja, Matthes Fleck, Sandra Schleiss, and Rolf Rellstab. 2013. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern.
Janoschka, Anja, et al. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. HSLU Hochschule Luzern, 2013.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.