Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kundenbedürfnisse und Marktpenetration |
Authors: | Pugnetti, Carlo Schneebeli, Moritz |
et. al: | No |
Published in: | Schweizer Versicherung |
Issue Date: | 14-Jan-2020 |
Publisher / Ed. Institution: | Ringier Axel Springer Schweiz |
ISSN: | 1422-8963 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 332.38: Insurances |
URI: | https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45- https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19376 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute for Risk & Insurance (IRI) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Pugnetti, C., & Schneebeli, M. (2020). Kundenbedürfnisse und Marktpenetration. Schweizer Versicherung. https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
Pugnetti, C. and Schneebeli, M. (2020) ‘Kundenbedürfnisse und Marktpenetration’, Schweizer Versicherung [Preprint]. Available at: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.
C. Pugnetti and M. Schneebeli, “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration,” Schweizer Versicherung, Jan. 2020, [Online]. Available: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
PUGNETTI, Carlo und Moritz SCHNEEBELI, 2020. Kundenbedürfnisse und Marktpenetration. Schweizer Versicherung [online]. 14 Januar 2020. Verfügbar unter: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
Pugnetti, Carlo, and Moritz Schneebeli. 2020. “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration.” Schweizer Versicherung, January. https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.
Pugnetti, Carlo, and Moritz Schneebeli. “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration.” Schweizer Versicherung, Jan. 2020, https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.