Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt
Authors: Hüttermann, Marcel
Hannich, Frank
Fuchs, Rainer
Rüeger, Brian
Müller, Steffen
Kübler, David Lucien
Barth, Linard
Haarmann, Jens
et. al: No
DOI: 10.21256/zhaw-20097
Extent: 68
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20097
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Huettermann-etal_Swiss-Marketing-Leadership-Emotionen.pdf4.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Hüttermann, M., Hannich, F., Fuchs, R., Rüeger, B., Müller, S., Kübler, D. L., Barth, L., & Haarmann, J. (2017). Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Hüttermann, M. et al. (2017) Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
M. Hüttermann et al., “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2017. doi: 10.21256/zhaw-20097.
HÜTTERMANN, Marcel, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Brian RÜEGER, Steffen MÜLLER, David Lucien KÜBLER, Linard BARTH und Jens HAARMANN, 2017. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Hüttermann, Marcel, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Brian Rüeger, Steffen Müller, David Lucien Kübler, Linard Barth, and Jens Haarmann. 2017. “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Hüttermann, Marcel, et al. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.