Publication type: Conference poster
Type of review: Editorial review
Title: Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt
Authors: Meier, Daniel Matthias
et. al: No
Conference details: Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020
Issue Date: 2020
Language: German
Subjects: Didaktik für Ingenieure; Forschendes Lernen; Forschungszyklus; Digitale Lernumgebung
Subject (DDC): 378: Higher education
620: Engineering
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20340
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Engineering
Organisational Unit: Institute of Materials and Process Engineering (IMPE)
Appears in collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Meier, D. M. (2020). Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt. Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
Meier, D.M. (2020) ‘Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt’, in Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
D. M. Meier, “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt,” in Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020, 2020.
MEIER, Daniel Matthias, 2020. Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt. In: Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020. Conference poster. 2020
Meier, Daniel Matthias. 2020. “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt.” Conference poster. In Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
Meier, Daniel Matthias. “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt.” Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020, 2020.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.