Publication type: | Conference poster |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt |
Authors: | Meier, Daniel Matthias |
et. al: | No |
Conference details: | Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020 |
Issue Date: | 2020 |
Language: | German |
Subjects: | Didaktik für Ingenieure; Forschendes Lernen; Forschungszyklus; Digitale Lernumgebung |
Subject (DDC): | 378: Higher education 620: Engineering |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20340 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Engineering |
Organisational Unit: | Institute of Materials and Process Engineering (IMPE) |
Appears in collections: | Publikationen School of Engineering |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Meier, D. M. (2020). Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt. Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
Meier, D.M. (2020) ‘Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt’, in Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
D. M. Meier, “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt,” in Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020, 2020.
MEIER, Daniel Matthias, 2020. Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt. In: Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020. Conference poster. 2020
Meier, Daniel Matthias. 2020. “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt.” Conference poster. In Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020.
Meier, Daniel Matthias. “Künftige Ingenieure absolvieren den Forschungszyklus : Prozessanalytik forschend erlernt.” Abschlusskolloquium, Weiterbildung – CAS Hochschuldidaktik, Zürich, 12. Juni 2020, 2020.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.