Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden
Authors: Hastenrath, Katharina Britta
et. al: No
Published in: Compliance Praxis
Volume(Issue): 2019
Issue: 4
Page(s): 16
Pages to: 18
Issue Date: 2019
Publisher / Ed. Institution: LexisNexis
ISSN: 2220-6299
Language: German
Subject (DDC): 658.1: Organization and finance
Abstract: „Digitale Compliance“ ist in aller Munde – aber was steckt eigentlich hinter dem Schlagwort? Und wie lassen sich digitale Lösungen für Compliance-Schulungen und -Kommunikation sinnvoll einsetzen? Dazu gibt es einige Fehleinschätzungen, mit denen dieser Artikel aufräumen möchte. Eine Handreichung für Compliance-Praktiker.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20392
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Regulation and Competition (IRW)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hastenrath, K. B. (2019). Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden. Compliance Praxis, 2019(4), 16–18.
Hastenrath, K.B. (2019) ‘Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden’, Compliance Praxis, 2019(4), pp. 16–18.
K. B. Hastenrath, “Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden,” Compliance Praxis, vol. 2019, no. 4, pp. 16–18, 2019.
HASTENRATH, Katharina Britta, 2019. Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden. Compliance Praxis. 2019. Bd. 2019, Nr. 4, S. 16–18
Hastenrath, Katharina Britta. 2019. “Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden.” Compliance Praxis 2019 (4): 16–18.
Hastenrath, Katharina Britta. “Digitale Compliance-Schulungen : Vor- und Nachteile zu klassischen Methoden.” Compliance Praxis, vol. 2019, no. 4, 2019, pp. 16–18.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.