Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten |
Authors: | Niederhäuser, Markus Rosenberger Staub, Nicole |
et. al: | No |
Published in: | Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation |
Editors of the parent work: | Holenweger, Michael |
Page(s): | 319 |
Pages to: | 330 |
Issue Date: | 2020 |
Publisher / Ed. Institution: | Nomos |
Publisher / Ed. Institution: | Baden-Baden |
ISBN: | 978-3-8487-6372-6 |
Language: | German |
Subjects: | Unternehmenskommuniktion; Corporate Communication; Unternehmensidentität; Reputation; Kommunikationsmanagement |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20429 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Niederhäuser, M., & Rosenberger Staub, N. (2020). Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten. In M. Holenweger (ed.), Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation (pp. 319–330). Nomos.
Niederhäuser, M. and Rosenberger Staub, N. (2020) ‘Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten’, in M. Holenweger (ed.) Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation. Baden-Baden: Nomos, pp. 319–330.
M. Niederhäuser and N. Rosenberger Staub, “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten,” in Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, M. Holenweger, Ed. Baden-Baden: Nomos, 2020, pp. 319–330.
NIEDERHÄUSER, Markus und Nicole ROSENBERGER STAUB, 2020. Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten. In: Michael HOLENWEGER (Hrsg.), Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation. Baden-Baden: Nomos. S. 319–330. ISBN 978-3-8487-6372-6
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. 2020. “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten.” In Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, edited by Michael Holenweger, 319–30. Baden-Baden: Nomos.
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten.” Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, edited by Michael Holenweger, Nomos, 2020, pp. 319–30.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.