Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-25551
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022»
Authors: Fischer, Damaris
Schmidli, Fabienne
et. al: No
DOI: 10.21256/zhaw-25551
Published in: KM - das Magazin von Kulturmanagement Network
Volume(Issue): 2022
Issue: 166
Page(s): 95
Pages to: 100
Issue Date: 2022
Publisher / Ed. Institution: KM Kulturmanagement Network
ISSN: 1610-2371
1863-9666
Language: German
Subject (DDC): 306: Culture
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25551
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Arts Management (ZKM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_Fischer-Schmidli_Kultursponsoring-wird-interessanter-für-Unternehmen_KM.pdf509.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Fischer, D., & Schmidli, F. (2022). Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022». KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2022(166), 95–100. https://doi.org/10.21256/zhaw-25551
Fischer, D. and Schmidli, F. (2022) ‘Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022»’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2022(166), pp. 95–100. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.
D. Fischer and F. Schmidli, “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022»,” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2022, no. 166, pp. 95–100, 2022, doi: 10.21256/zhaw-25551.
FISCHER, Damaris und Fabienne SCHMIDLI, 2022. Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022». KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2022. Bd. 2022, Nr. 166, S. 95–100. DOI 10.21256/zhaw-25551
Fischer, Damaris, and Fabienne Schmidli. 2022. “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022».” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2022 (166): 95–100. https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.
Fischer, Damaris, and Fabienne Schmidli. “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022».” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2022, no. 166, 2022, pp. 95–100, https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.