Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-1809
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Süss, Daniel | - |
dc.contributor.author | Willemse, Isabel | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-15T14:55:11Z | - |
dc.date.available | 2018-03-15T14:55:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-85791-779-0 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3948 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Limmat Verlag | de_CH |
dc.relation.ispartof | Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Emotionen | de_CH |
dc.subject | Visual Literacy | de_CH |
dc.subject.ddc | 150: Psychologie | de_CH |
dc.title | Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Angewandte Psychologie | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Psychologisches Institut (PI) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-1809 | - |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 159 | de_CH |
zhaw.pages.start | 155 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Binder, Ulrich | - |
zhaw.parentwork.editor | Vogel, Matthias | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.webfeed | Medienpsychologie | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Süss_D_Willemse_I_2015_Psychologische_Reflexionen.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Süss, D., & Willemse, I. (2015). Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut. In U. Binder & M. Vogel (eds.), Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz (pp. 155–159). Limmat Verlag. https://doi.org/10.21256/zhaw-1809
Süss, D. and Willemse, I. (2015) ‘Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut’, in U. Binder and M. Vogel (eds) Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz. Zürich: Limmat Verlag, pp. 155–159. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1809.
D. Süss and I. Willemse, “Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut,” in Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz, U. Binder and M. Vogel, Eds. Zürich: Limmat Verlag, 2015, pp. 155–159. doi: 10.21256/zhaw-1809.
SÜSS, Daniel und Isabel WILLEMSE, 2015. Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut. In: Ulrich BINDER und Matthias VOGEL (Hrsg.), Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz. Zürich: Limmat Verlag. S. 155–159. ISBN 978-3-85791-779-0
Süss, Daniel, and Isabel Willemse. 2015. “Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut.” In Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz, edited by Ulrich Binder and Matthias Vogel, 155–59. Zürich: Limmat Verlag. https://doi.org/10.21256/zhaw-1809.
Süss, Daniel, and Isabel Willemse. “Psychologische Reflexionen : zur Visual Literacy in einer Zeit der Bilderflut.” Bilder verstehen : Studie zur Visual Literacy in der Schweiz, edited by Ulrich Binder and Matthias Vogel, Limmat Verlag, 2015, pp. 155–59, https://doi.org/10.21256/zhaw-1809.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.