Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Sensorik-Marketing für Biolebensmittel
Authors: Bongartz, Annette
Cezanne, Marie-Louise
DOI: 10.21256/zhaw-1862
Published in: Lebensmittel-Technologie
Volume(Issue): 7-8
Issue Date: 11-Aug-2010
Publisher / Ed. Institution: Binkert Medien
ISSN: 0256-6575
Language: German
Subjects: Bio; Sensorik; Marketing; Lebensmittel
Subject (DDC): 664: Food technology
Abstract: Sensorische Eigenschaften von Lebensmitteln sind wichtige marktrelevante Faktoren - auch für Bioprodukte. Aufgrund gesetzlicher Regelungen und Vorschriften europäischer Anbau- und Herstellerverbände ergeben sich auch im Hinblick auf die sensorischen Eigenschaften teilweise erhebliche Unterschiede zu konventionellen Produkten.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4257
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010_Bongartz_Sensorik-Marketing_fuer_Biolebensmittel.pdf554.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Bongartz, A., & Cezanne, M.-L. (2010). Sensorik-Marketing für Biolebensmittel. Lebensmittel-Technologie, 7-8. https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Bongartz, A. and Cezanne, M.-L. (2010) ‘Sensorik-Marketing für Biolebensmittel’, Lebensmittel-Technologie, 7-8. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.
A. Bongartz and M.-L. Cezanne, “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel,” Lebensmittel-Technologie, vol. 7-8, Aug. 2010, doi: 10.21256/zhaw-1862.
BONGARTZ, Annette und Marie-Louise CEZANNE, 2010. Sensorik-Marketing für Biolebensmittel. Lebensmittel-Technologie. 11 August 2010. Bd. 7-8. DOI 10.21256/zhaw-1862
Bongartz, Annette, and Marie-Louise Cezanne. 2010. “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel.” Lebensmittel-Technologie 7-8 (August). https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.
Bongartz, Annette, and Marie-Louise Cezanne. “Sensorik-Marketing für Biolebensmittel.” Lebensmittel-Technologie, vol. 7-8, Aug. 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-1862.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.