Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele
Authors: Niederhäuser, Markus
Rosenberger Staub, Nicole
DOI: 10.1007/978-3-658-15702-9
Issue Date: 2017
Edition: 2. Auflage
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-658-15701-2
Language: German
Subjects: Reputation; Strategische Kommunikation; Kommunikationsmanagement; Unternehmensidentität
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4799
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Niederhäuser, M., & Rosenberger Staub, N. (2017). Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele (2. Auflage). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15702-9
Niederhäuser, M. and Rosenberger Staub, N. (2017) Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-15702-9.
M. Niederhäuser and N. Rosenberger Staub, Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele, 2. Auflage. Wiesbaden: Springer, 2017. doi: 10.1007/978-3-658-15702-9.
NIEDERHÄUSER, Markus und Nicole ROSENBERGER STAUB, 2017. Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-658-15701-2
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. 2017. Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15702-9.
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. Unternehmenspolitik, Identität und Kommunikation : Modell - Prozesse - Fallbeispiele. 2. Auflage, Springer, 2017, https://doi.org/10.1007/978-3-658-15702-9.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.