Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen
Authors: Vervoort Isler, Petronella
Perrin, Daniel
Published in: ZHWInfo
Volume(Issue): 18
Page(s): 16
Pages to: 19
Issue Date: 2003
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subjects: Bologna; IBF; Hochschullehre
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4870
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Vervoort Isler, P., & Perrin, D. (2003). Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen. ZHWInfo, 18, 16–19.
Vervoort Isler, P. and Perrin, D. (2003) ‘Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen’, ZHWInfo, 18, pp. 16–19.
P. Vervoort Isler and D. Perrin, “Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen,” ZHWInfo, vol. 18, pp. 16–19, 2003.
VERVOORT ISLER, Petronella und Daniel PERRIN, 2003. Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen. ZHWInfo. 2003. Bd. 18, S. 16–19
Vervoort Isler, Petronella, and Daniel Perrin. 2003. “Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen.” ZHWInfo 18: 16–19.
Vervoort Isler, Petronella, and Daniel Perrin. “Dynamische Curriculare Integration DCI : die Chancen der Modularisierung nutzen.” ZHWInfo, vol. 18, 2003, pp. 16–19.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.