Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer
Authors: Scheitlin, Hans
Conference details: Olten, 2001
Issue Date: 2001
Language: German
Subjects: Ethernet in automation; Application layer; IAONA
Subject (DDC): 004: Computer science
620: Engineering
Abstract: In einem halbstündigen Referat wurden die verschiedenen industriellen Ansätze zur Nutzung des Ethernet in der Automatisierungstechnik vorgestellt und deren Vor- bzw. Nachteile herausgearbeitet.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5215
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Engineering
Appears in collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Scheitlin, H. (2001). Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer. Olten, 2001.
Scheitlin, H. (2001) ‘Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer’, in Olten, 2001.
H. Scheitlin, “Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer,” in Olten, 2001, 2001.
SCHEITLIN, Hans, 2001. Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer. In: Olten, 2001. Conference presentation. 2001
Scheitlin, Hans. 2001. “Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer.” Conference presentation. In Olten, 2001.
Scheitlin, Hans. “Das industrial Ethernet und seine Übertragungslayer.” Olten, 2001, 2001.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.