Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-3637
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek |
Authors: | Giella, Wolfgang Konkol, Jennifer Schanné, Fabienne |
DOI: | 10.21256/zhaw-3637 |
Published in: | Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation |
Volume(Issue): | 2015 |
Issue: | 1 |
Page(s): | 43 |
Pages to: | 47 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | RBS |
Publisher / Ed. Institution: | München |
Language: | German |
Subjects: | Hochschulbibliothek; Lernumwelt; Smart Learning; Aktivitätsorientiertes Konzept |
Subject (DDC): | 020: Library and information sciences 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5786 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | Finance and Services |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Finanzen & Services |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_Giella_Smart_Learning.pdf | 381.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Giella, W., Konkol, J., & Schanné, F. (2015). Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek. Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, 2015(1), 43–47. https://doi.org/10.21256/zhaw-3637
Giella, W., Konkol, J. and Schanné, F. (2015) ‘Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek’, Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, 2015(1), pp. 43–47. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.
W. Giella, J. Konkol, and F. Schanné, “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek,” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, vol. 2015, no. 1, pp. 43–47, 2015, doi: 10.21256/zhaw-3637.
GIELLA, Wolfgang, Jennifer KONKOL und Fabienne SCHANNÉ, 2015. Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek. Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation. 2015. Bd. 2015, Nr. 1, S. 43–47. DOI 10.21256/zhaw-3637
Giella, Wolfgang, Jennifer Konkol, and Fabienne Schanné. 2015. “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek.” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation 2015 (1): 43–47. https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.
Giella, Wolfgang, et al. “Smart Learning : Förderung von effektivem Lernen durch ein aktivitätsorientiertes Raumkonzept in der Bibliothek.” Neue Lern - und Arbeitswelten: Orte der Kommunikation, vol. 2015, no. 1, 2015, pp. 43–47, https://doi.org/10.21256/zhaw-3637.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.