Publication type: Master thesis
Title: The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel
Authors: Avramakis, Evangelos
Scheidegger, Felix
Hüppi, Richard Alexander
Advisors / Reviewers: Hari, Hari
Issue Date: 2006
Language: German
Subjects: M-Budget; Sortimentsgestaltung; Einzelhandel; Premiumartikel
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6479
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Engineering
Organisational Unit: Institute of Mechatronic Systems (IMS)
Appears in collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Avramakis, E., Scheidegger, F., & Hüppi, R. A. (2006). The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel [Master’s thesis].
Avramakis, E., Scheidegger, F. and Hüppi, R.A. (2006) The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel. Master’s thesis.
E. Avramakis, F. Scheidegger, and R. A. Hüppi, “The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel,” Master’s thesis, 2006.
AVRAMAKIS, Evangelos, Felix SCHEIDEGGER und Richard Alexander HÜPPI, 2006. The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel. Master’s thesis
Avramakis, Evangelos, Felix Scheidegger, and Richard Alexander Hüppi. 2006. “The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel.” Master’s thesis.
Avramakis, Evangelos, et al. The day after M-Budget : strategische und taktische Sortimentsgestaltung im Schweizer Einzelhandel. 2006.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.