Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens
Authors: Perrin, Daniel
Conference details: Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996
Issue Date: Nov-1996
Language: German
Subjects: IAM
Subject (DDC): 400: Language, linguistics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6752
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (1996, November). Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens. Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996.
Perrin, D. (1996) ‘Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens’, in Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996.
D. Perrin, “Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens,” in Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996, Nov. 1996.
PERRIN, Daniel, 1996. Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens. In: Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996. Conference presentation. November 1996
Perrin, Daniel. 1996. “Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens.” Conference presentation. In Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996.
Perrin, Daniel. “Textwissenschaftliche Aspekte hypermedialen Lernens.” Tagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Freiburg, November 1996, 1996.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.