Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue |
Authors: | Huber, Rafael Streuli, Elisa |
DOI: | 10.1007/978-3-662-56021-1_4 |
Published in: | Psychologie des Unternehmertums |
Editors of the parent work: | Negri, Christoph |
Page(s): | 23 |
Pages to: | 35 |
Issue Date: | 2-Jan-2018 |
Series: | Der Mensch im Unternehmen : Impulse für Fach- und Führungskräfte |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Berlin |
ISBN: | 978-3-662-56021-1 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology 338: Production |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6941 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Huber, R., & Streuli, E. (2018). Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue. In C. Negri (ed.), Psychologie des Unternehmertums (pp. 23–35). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_4
Huber, R. and Streuli, E. (2018) ‘Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue’, in C. Negri (ed.) Psychologie des Unternehmertums. Berlin: Springer, pp. 23–35. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_4.
R. Huber and E. Streuli, “Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue,” in Psychologie des Unternehmertums, C. Negri, Ed. Berlin: Springer, 2018, pp. 23–35. doi: 10.1007/978-3-662-56021-1_4.
HUBER, Rafael und Elisa STREULI, 2018. Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue. In: Christoph NEGRI (Hrsg.), Psychologie des Unternehmertums. Berlin: Springer. S. 23–35. ISBN 978-3-662-56021-1
Huber, Rafael, and Elisa Streuli. 2018. “Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue.” In Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, 23–35. Berlin: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_4.
Huber, Rafael, and Elisa Streuli. “Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue.” Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, Springer, 2018, pp. 23–35, https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_4.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.