Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen |
Editors: | Rüeger, Brian Hanich, Frank |
Extent: | 298 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-2945-0 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7355 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., & Hanich, F. (2010). Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Schäffer-Poeschel.
Rüeger, B. and Hanich, F. (eds) (2010) Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
B. Rüeger and F. Hanich, Eds., Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2010.
RÜEGER, Brian und Frank HANICH (Hrsg.), 2010. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen, 2010. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. ISBN 978-3-7910-2945-0
Rüeger, Brian, and Frank Hanich, eds. 2010. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Rüeger, Brian, and Frank Hanich, editors. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Schäffer-Poeschel, 2010.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.