Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
Editors: Rüeger, Brian
Hanich, Frank
Extent: 298
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel
Publisher / Ed. Institution: Stuttgart
ISBN: 978-3-7910-2945-0
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7355
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., & Hanich, F. (2010). Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Schäffer-Poeschel.
Rüeger, B. and Hanich, F. (eds) (2010) Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
B. Rüeger and F. Hanich, Eds., Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2010.
RÜEGER, Brian und Frank HANICH (Hrsg.), 2010. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen, 2010. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. ISBN 978-3-7910-2945-0
Rüeger, Brian, and Frank Hanich, eds. 2010. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Rüeger, Brian, and Frank Hanich, editors. Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen. Schäffer-Poeschel, 2010.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.