Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation
Authors: Wyss, Vinzenz
Fahrni, Oliver
Conference details: Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009
Issue Date: 2009
Language: German
Subjects: IAM Forschung
Subject (DDC): 070: News media, journalism and publishing
200: Religion
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7903
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V., & Fahrni, O. (2009). Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation. Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
Wyss, V. and Fahrni, O. (2009) ‘Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation’, in Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
V. Wyss and O. Fahrni, “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation,” in Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009, 2009.
WYSS, Vinzenz und Oliver FAHRNI, 2009. Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation. In: Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009. Conference presentation. 2009
Wyss, Vinzenz, and Oliver Fahrni. 2009. “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation.” Conference presentation. In Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
Wyss, Vinzenz, and Oliver Fahrni. “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation.” Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.