Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Not specified
Title: Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik
Authors: Ohlsen, Ingrid
Ramsauer, Nadja
Published in: Akzente
Volume(Issue): 2008
Issue: 1
Page(s): 19
Pages to: 23
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Pädagogische Hochschule Zürich
ISSN: 2296-7281
2296-732X
Language: German
Subjects: Gender; Didaktik; Unterricht; Geschlechtergerecht
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8059
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ohlsen, I., & Ramsauer, N. (2008). Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik. Akzente, 2008(1), 19–23.
Ohlsen, I. and Ramsauer, N. (2008) ‘Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik’, Akzente, 2008(1), pp. 19–23.
I. Ohlsen and N. Ramsauer, “Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik,” Akzente, vol. 2008, no. 1, pp. 19–23, 2008.
OHLSEN, Ingrid und Nadja RAMSAUER, 2008. Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik. Akzente. 2008. Bd. 2008, Nr. 1, S. 19–23
Ohlsen, Ingrid, and Nadja Ramsauer. 2008. “Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik.” Akzente 2008 (1): 19–23.
Ohlsen, Ingrid, and Nadja Ramsauer. “Genderkompetent denken und handeln : Grundlagen einer geschlechtergerechten Didaktik.” Akzente, vol. 2008, no. 1, 2008, pp. 19–23.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.