Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen |
Authors: | Konstantinidou, Triantafyllia Liana Dieterich, Sebastian Hoefele, Joachim Kruse, Otto |
Conference details: | IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014 |
Issue Date: | 2014 |
Publisher / Ed. Institution: | Informal Research Group IRG |
Language: | German |
Subjects: | Schreibdidaktik; Lehrmethode; Sprachdidaktik; Praxis; Prozess; Lehre |
Subject (DDC): | 418.0071: Language teaching 808: Rhetoric and writing |
Further description: | Tagungsreferat |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8592 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Konstantinidou, T. L., Dieterich, S., Hoefele, J., & Kruse, O. (2014). Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen. IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014.
Konstantinidou, T.L. et al. (2014) ‘Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen’, in IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Informal Research Group IRG.
T. L. Konstantinidou, S. Dieterich, J. Hoefele, and O. Kruse, “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen,” in IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014, 2014.
KONSTANTINIDOU, Triantafyllia Liana, Sebastian DIETERICH, Joachim HOEFELE und Otto KRUSE, 2014. Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen. In: IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Conference presentation. Informal Research Group IRG. 2014
Konstantinidou, Triantafyllia Liana, Sebastian Dieterich, Joachim Hoefele, and Otto Kruse. 2014. “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen.” Conference presentation. In IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Informal Research Group IRG.
Konstantinidou, Triantafyllia Liana, et al. “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen.” IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014, Informal Research Group IRG, 2014.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.