Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-869
Publication type: | Master thesis |
Title: | Die Bedeutung von Haltung" im Arbeits- und Organisationskontext" : eine qualitative Studie |
Authors: | Burri, Helen |
Advisors / Reviewers: | Zirkler, Michael |
DOI: | 10.21256/zhaw-869 |
Extent: | 103 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Einstellung; Berufseinstellung; Wertorientierung; Arbeitsmotivation; Arbeitsethik |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/869 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Masterarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ma0012.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Burri, H. (2010). Die Bedeutung von Haltung” im Arbeits- und Organisationskontext” : eine qualitative Studie [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-869
Burri, H. (2010) Die Bedeutung von Haltung’ im Arbeits- und Organisationskontext’ : eine qualitative Studie. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-869.
H. Burri, “Die Bedeutung von Haltung” im Arbeits- und Organisationskontext” : eine qualitative Studie,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-869.
BURRI, Helen, 2010. Die Bedeutung von Haltung“ im Arbeits- und Organisationskontext“ : eine qualitative Studie. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Burri, Helen. 2010. “Die Bedeutung von Haltung” im Arbeits- und Organisationskontext” : eine qualitative Studie.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-869.
Burri, Helen. Die Bedeutung von Haltung” im Arbeits- und Organisationskontext” : eine qualitative Studie. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-869.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.