Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-940
Publication type: Master thesis
Title: Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten
Authors: Sutter, Sven
Advisors / Reviewers: Schär Gmelch, Marcel
DOI: 10.21256/zhaw-940
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 150: Psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/940
Departement: Applied Psychology
Appears in collections:Masterarbeiten Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ma0113.pdf7.17 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Sutter, S. (2013). Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten [Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-940
Sutter, S. (2013) Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-940.
S. Sutter, “Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten,” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013. doi: 10.21256/zhaw-940.
SUTTER, Sven, 2013. Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten. Master’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Sutter, Sven. 2013. “Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten.” Master’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-940.
Sutter, Sven. Welche Paare profitieren von Prävention? : Couples Coping Enhancement Training (CCET) und Kommunikationsverhalten. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-940.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.