Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung
Authors: Kaul, Helge
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2007
Issue: 5
Page(s): 6
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subjects: Marketing; Markenführung; ZKM; Web 2.0
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Web 2.0 ist mehr als nur ein Schlagwort. Die Trennung der Welt in offline und online, die Aufteilung der Wirtschaft in alt und neu, funktioniert nicht mehr. Im Zeitalter des «Social Web» müssen sich kleine und mittlere Unternehmen kreativ mit der Vernetzungsfähigkeit der Kunden auseinander setzen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9791
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kaul, H. (2007). Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung. KMU Magazin, 2007(5), 6.
Kaul, H. (2007) ‘Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung’, KMU Magazin, 2007(5), p. 6.
H. Kaul, “Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung,” KMU Magazin, vol. 2007, no. 5, p. 6, 2007.
KAUL, Helge, 2007. Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung. KMU Magazin. 2007. Bd. 2007, Nr. 5, S. 6
Kaul, Helge. 2007. “Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung.” KMU Magazin 2007 (5): 6.
Kaul, Helge. “Marketing 2.0 : der vernetzte Kunde als neue Herausforderung.” KMU Magazin, vol. 2007, no. 5, 2007, p. 6.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.