Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krauskopf, Patrick | - |
dc.contributor.author | Müller, Christian | - |
dc.contributor.author | Leu, Thomas | - |
dc.date.accessioned | 2015-08-14T06:59:04Z | - |
dc.date.available | 2015-08-14T06:59:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/979 | - |
dc.description | Gutachten | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften | de_CH |
dc.subject.ddc | 337: Weltwirtschaft und Handel | de_CH |
dc.title | Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb | de_CH |
dc.type | Working Paper – Gutachten – Studie | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.publisher.place | Winterthur | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-979 | - |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Wettbewerbsrecht |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gutachten_ZWH_Effizienzanalyse.pdf | 418.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Krauskopf, P., Müller, C., & Leu, T. (2013). Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Krauskopf, P., Müller, C. and Leu, T. (2013) Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
P. Krauskopf, C. Müller, and T. Leu, “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2013. doi: 10.21256/zhaw-979.
KRAUSKOPF, Patrick, Christian MÜLLER und Thomas LEU, 2013. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Krauskopf, Patrick, Christian Müller, and Thomas Leu. 2013. “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
Krauskopf, Patrick, et al. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.