Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrauskopf, Patrick-
dc.contributor.authorMüller, Christian-
dc.contributor.authorLeu, Thomas-
dc.date.accessioned2015-08-14T06:59:04Z-
dc.date.available2015-08-14T06:59:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/979-
dc.descriptionGutachtende_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaftende_CH
dc.subject.ddc337: Weltwirtschaft und Handelde_CH
dc.titleEffizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertriebde_CH
dc.typeWorking Paper – Gutachten – Studiede_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.publisher.placeWinterthurde_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-979-
zhaw.originated.zhawYesde_CH
Appears in collections:Wettbewerbsrecht

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gutachten_ZWH_Effizienzanalyse.pdf418.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Krauskopf, P., Müller, C., & Leu, T. (2013). Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Krauskopf, P., Müller, C. and Leu, T. (2013) Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
P. Krauskopf, C. Müller, and T. Leu, “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2013. doi: 10.21256/zhaw-979.
KRAUSKOPF, Patrick, Christian MÜLLER und Thomas LEU, 2013. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Krauskopf, Patrick, Christian Müller, and Thomas Leu. 2013. “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
Krauskopf, Patrick, et al. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-979.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.