Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern
Authors: Bétrisey, Michèle
Seiler, Roger
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2016
Issue: 9
Page(s): 58
Issue Date: 2016
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Mobile commerce; Fernsehwerbung; Couch commerce
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Betreut durch Dr. Roger Seiler vom Institut Marketing Management der ZHAW, hat Michèle Bétrisey qualitative Forschung zum Einkaufen vom Sofa auf mobilen Endgeräten, dem sogenannten Couch Commerce, durchgeführt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10385
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
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Bétrisey, M., & Seiler, R. (2016). Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern. Marketing & Kommunikation, 2016(9), 58.
Bétrisey, M. and Seiler, R. (2016) ‘Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern’, Marketing & Kommunikation, 2016(9), p. 58.
M. Bétrisey and R. Seiler, “Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern,” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 9, p. 58, 2016.
BÉTRISEY, Michèle und Roger SEILER, 2016. Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern. Marketing & Kommunikation. 2016. Bd. 2016, Nr. 9, S. 58
Bétrisey, Michèle, and Roger Seiler. 2016. “Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern.” Marketing & Kommunikation 2016 (9): 58.
Bétrisey, Michèle, and Roger Seiler. “Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern.” Marketing & Kommunikation, vol. 2016, no. 9, 2016, p. 58.


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