Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gut
Authors: Müller, Salome
Hannich, Frank
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2013
Issue: 6-7
Page(s): 55
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 0255-7673
1023-8913
Language: German
Subjects: Post; Junge; Marketing; Kommunikation
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Briefpost geniesst ein relativ gutes Image bei den Empfängern und löst in über 10 Prozent der Fälle eine Handlung aus. Im Gegensatz zur elektronischen Post wird sie selten als «zu viel» empfunden. Dies ergab eine Untersuchung von rund 22'000 Postsendungen der ZHAW School of Management and Law im Rahmen des Forschungsprojekts «Wirkung von Briefpost».
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10604
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
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