Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMüller, Guido-
dc.contributor.authorBerger, Verena-
dc.date.accessioned2018-09-17T08:53:33Z-
dc.date.available2018-09-17T08:53:33Z-
dc.date.issued2011-10-01-
dc.identifier.issn1422-8971de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10609-
dc.description.abstractUnternehmen tun gut daran, grüne Produkte nicht nur für grüne Kunden zu entwickeln, sondern für alle.de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherRingier Axel Springerde_CH
dc.relation.ispartofHandelszeitungde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectMarketingde_CH
dc.subjectNachhaltigkeitde_CH
dc.subjectSustainabilityde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleNachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0de_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Müller, G., & Berger, V. (2011). Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0. Handelszeitung.
Müller, G. and Berger, V. (2011) ‘Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0’, Handelszeitung [Preprint].
G. Müller and V. Berger, “Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0,” Handelszeitung, Oct. 2011.
MÜLLER, Guido und Verena BERGER, 2011. Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0. Handelszeitung. 1 Oktober 2011
Müller, Guido, and Verena Berger. 2011. “Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0.” Handelszeitung, October.
Müller, Guido, and Verena Berger. “Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0.” Handelszeitung, Oct. 2011.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.