Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Branding : auch für KMU kein Luxus |
Authors: | Troesch-Jacot, Mireille |
Published in: | Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG |
Volume(Issue): | 2006 |
Issue: | 6 |
Page(s): | 6 |
Pages to: | 7 |
Issue Date: | 2006 |
Publisher / Ed. Institution: | Stier Communications |
Language: | German |
Subjects: | KMU; Corporate branding |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | In der globalisierten Wirtschaft kann die Marke zum wichtigsten Differenzierungsmerkmal für den Kunden werden. Diese Entwicklung gilt sowohl für eine Business-to-Business-Firma wie auch für Unternehmen, die sich direkt an den Endkunden richten. Der Aufbau einer starken Markenpersönlichkeit ist also kein Luxusvorhaben, sondern unverzichtbarer Bestandteil der Unternehmensleistung. Für Gross- wie auch für Kleinunternehmen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10701 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Troesch-Jacot, M. (2006). Branding : auch für KMU kein Luxus. Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, 2006(6), 6–7.
Troesch-Jacot, M. (2006) ‘Branding : auch für KMU kein Luxus’, Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, 2006(6), pp. 6–7.
M. Troesch-Jacot, “Branding : auch für KMU kein Luxus,” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, vol. 2006, no. 6, pp. 6–7, 2006.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2006. Branding : auch für KMU kein Luxus. Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG. 2006. Bd. 2006, Nr. 6, S. 6–7
Troesch-Jacot, Mireille. 2006. “Branding : auch für KMU kein Luxus.” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG 2006 (6): 6–7.
Troesch-Jacot, Mireille. “Branding : auch für KMU kein Luxus.” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, vol. 2006, no. 6, 2006, pp. 6–7.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.