Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting?
Authors: Ledergerber, Kuno
Published in: Best Recruiters : Trends
Volume(Issue): 4
Issue: 5
Page(s): 6
Pages to: 9
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: GPK Event- und Kommunikationsmanagement
Language: German
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
Abstract: Die zunehmende Professionalisierung und die damit verbundene Qualitätssteigerung des Recruitings ist sehr erfreulich. Dennoch sind nach wie vor einige Probleme ungelöst. Dazu zählen die Informationsasymmetrie zwischen den Unternehmen und den BewerberInnen sowie das ungelöste Problem der Überprüfung der sozialen und persönlichen Kompetenzen (Matching-Problem).
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10734
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Ledergerber, K. (2017). Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting? Best Recruiters : Trends, 4(5), 6–9.
Ledergerber, K. (2017) ‘Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting?’, Best Recruiters : Trends, 4(5), pp. 6–9.
K. Ledergerber, “Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting?,” Best Recruiters : Trends, vol. 4, no. 5, pp. 6–9, 2017.
LEDERGERBER, Kuno, 2017. Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting? Best Recruiters : Trends. 2017. Bd. 4, Nr. 5, S. 6–9
Ledergerber, Kuno. 2017. “Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting?” Best Recruiters : Trends 4 (5): 6–9.
Ledergerber, Kuno. “Neue Player am Arbeitsmarkt : was bedeutet das fürs Recruiting?” Best Recruiters : Trends, vol. 4, no. 5, 2017, pp. 6–9.


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