Search


Results 16-30 of 94 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014FM research in SwitzerlandWindlinger, Lukas; Hofer, Susanne; Coenen, Christian; Honegger, Franziska; von Felten, Daniel, et al
2014Discovering the relationship lifecycle in FM : phases and drivers of client value perceptionsCoenen, Christian; Nwanna, Paul
2014Analysis of FM research subjects : a quantitative investigation of academic FM publications between 2006 and 2012Coenen, Christian; Läuppi, Viola
2014Reflecting on future research concerning the added value of FMJensen, P.A.; van der Voordt, T.; Coenen, Christian; Sarasoja, A.-L.
2014Identität und Image im FM : zwei Seiten einer Medaille um die Produktivität im FM zu steigernvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2014Identity and image of FM : two sides of a coin to promote productivity in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2014A service-oriented perspective of facility managementCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2013"Hard Facts" und "Soft Acts" der Führungskraft. Service Today - Faktor Mensch : Herausforderungen im ServiceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2013FM servicebarometer : monitoring customer perception of service performanceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2013Der FM-Markt Schweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2013Der Facility Management Markt Schweiz : Grundsatzpapier des gesamtheitlichen Facility Management Marktes in der Schweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2013How can facilities management add value to organisations as well as to society?Jensen, Per Anker; Sarasoja, Anna-Liisa; van der Voordt, Theo; Coenen, Christian
2013Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehenCoenen, Christian
2013Wie FM-Kunden und FM-Mitarbeiter von einer ganzheitlichen Führungskultur profitierenCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2013Facility management value dimensions from a demand perspectiveCoenen, Christian; Alexander, Keith; Kok, Herman
Results 16-30 of 94 (Search time: 0.005 seconds).