Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Markenwerte im Ausland leben |
Authors: | Brunner Gloor, Dorothea |
Published in: | Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin |
Volume(Issue): | 2014 |
Issue: | 4 |
Page(s): | 23 |
Issue Date: | 2014 |
Publisher / Ed. Institution: | Switzerland Global Enterprise |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.3: Human resource management |
Abstract: | Eine starke Marke als Unternehmen und als Arbeitgeber aufzubauen, ist nicht nur für Grossunternehmen, sondern auch für KMU von Bedeutung. Es gilt, sich als attraktiver Arbeitgeber auf dem Markt zu positionieren und so die besten Arbeitskräfte zu gewinnen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10985 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute for Organizational Viability (IOV) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Brunner Gloor, D. (2014). Markenwerte im Ausland leben. Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, 2014(4), 23.
Brunner Gloor, D. (2014) ‘Markenwerte im Ausland leben’, Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, 2014(4), p. 23.
D. Brunner Gloor, “Markenwerte im Ausland leben,” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, vol. 2014, no. 4, p. 23, 2014.
BRUNNER GLOOR, Dorothea, 2014. Markenwerte im Ausland leben. Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin. 2014. Bd. 2014, Nr. 4, S. 23
Brunner Gloor, Dorothea. 2014. “Markenwerte im Ausland leben.” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin 2014 (4): 23.
Brunner Gloor, Dorothea. “Markenwerte im Ausland leben.” Go! - das Schweizer Aussenwirtschaftsmagazin, vol. 2014, no. 4, 2014, p. 23.
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