Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReidenbach, Judith-
dc.date.accessioned2018-10-12T08:12:29Z-
dc.date.available2018-10-12T08:12:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1023-8913de_CH
dc.identifier.issn0255-7673de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11734-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherGallediade_CH
dc.relation.ispartofMarketing & Kommunikationde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectZMMde_CH
dc.subject.ddc337: Weltwirtschaft und Handelde_CH
dc.subject.ddc658.4: Leitendes Managementde_CH
dc.titleKooperationen : neue Wege für Hersteller und Handelde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue2de_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.start22de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2009de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Reidenbach, J. (2009). Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel. Marketing & Kommunikation, 2009(2), 22.
Reidenbach, J. (2009) ‘Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel’, Marketing & Kommunikation, 2009(2), p. 22.
J. Reidenbach, “Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel,” Marketing & Kommunikation, vol. 2009, no. 2, p. 22, 2009.
REIDENBACH, Judith, 2009. Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel. Marketing & Kommunikation. 2009. Bd. 2009, Nr. 2, S. 22
Reidenbach, Judith. 2009. “Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel.” Marketing & Kommunikation 2009 (2): 22.
Reidenbach, Judith. “Kooperationen : neue Wege für Hersteller und Handel.” Marketing & Kommunikation, vol. 2009, no. 2, 2009, p. 22.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.