Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Trotz der Rezession auf CRM setzen
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in: Handelszeitung
Volume(Issue): 2009
Issue: 24
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: ZMM; CRM; Rezession
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Während der Krise wollen CRM-Verantwortliche ihre Budgets für das nächste Jahr erhöhen. Aufgrund der sinkenden Zufriedenheit der Mitarbeiter besteht jedoch Handlungsbedarf.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11738
https://www.handelszeitung.ch/unternehmen/trotz-der-rezession-auf-crm-setzen
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.