Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG
Authors: Christ, Oliver
Waser, Peter
DOI: 10.1007/978-3-642-58356-8_10
Published in: Customer Relationship Management in der Praxis
Editors of the parent work: Bach, Volker
Österle, Hubert
Page(s): 213
Pages to: 226
Issue Date: 2000
Series: Business Engineering
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Berlin
ISBN: 978-3-642-63549-6
978-3-642-58356-8
Language: German
Subjects: Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Der Kundenservice der Swisscom AG war in der Vergangenheit von einer Vielzahl von Zugangsnummern und einer sehr fragmentierten und nicht integrierten Call Center Struktur geprägt. Mit zunehmender Anzahl von Neukunden verschärfte sich die Situation: Lange Wartezeiten, mehrfaches Weiterverbinden eingehender Anrufe sowie verlorengegangene Anrufe sorgten auf der Kundenseite für zunehmende Unzufriedenheit.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12405
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Business Information Technology (IWI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Christ, O., & Waser, P. (2000). Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG. In V. Bach & H. Österle (eds.), Customer Relationship Management in der Praxis (pp. 213–226). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-642-58356-8_10
Christ, O. and Waser, P. (2000) ‘Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG’, in V. Bach and H. Österle (eds) Customer Relationship Management in der Praxis. Berlin: Springer, pp. 213–226. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-642-58356-8_10.
O. Christ and P. Waser, “Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG,” in Customer Relationship Management in der Praxis, V. Bach and H. Österle, Eds. Berlin: Springer, 2000, pp. 213–226. doi: 10.1007/978-3-642-58356-8_10.
CHRIST, Oliver und Peter WASER, 2000. Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG. In: Volker BACH und Hubert ÖSTERLE (Hrsg.), Customer Relationship Management in der Praxis. Berlin: Springer. S. 213–226. ISBN 978-3-642-63549-6
Christ, Oliver, and Peter Waser. 2000. “Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG.” In Customer Relationship Management in der Praxis, edited by Volker Bach and Hubert Österle, 213–26. Berlin: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-642-58356-8_10.
Christ, Oliver, and Peter Waser. “Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG.” Customer Relationship Management in der Praxis, edited by Volker Bach and Hubert Österle, Springer, 2000, pp. 213–26, https://doi.org/10.1007/978-3-642-58356-8_10.


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