Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Willi, Hans | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-09T10:23:06Z | - |
dc.date.available | 2018-11-09T10:23:06Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 0473-2839 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12708 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Galledia | de_CH |
dc.relation.ispartof | Organisator | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Branding | de_CH |
dc.subject | Employer | de_CH |
dc.subject | Erneuerung | de_CH |
dc.subject | Organisator | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.3: Personalmanagement | de_CH |
dc.title | Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institute for Organizational Viability (IOV) | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 3 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 15 | de_CH |
zhaw.pages.start | 14 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 2015 | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Willi, H. (2015). Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt. Organisator, 2015(3), 14–15.
Willi, H. (2015) ‘Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt’, Organisator, 2015(3), pp. 14–15.
H. Willi, “Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt,” Organisator, vol. 2015, no. 3, pp. 14–15, 2015.
WILLI, Hans, 2015. Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt. Organisator. 2015. Bd. 2015, Nr. 3, S. 14–15
Willi, Hans. 2015. “Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt.” Organisator 2015 (3): 14–15.
Willi, Hans. “Employer Branding – Chance tiefgreifender Erneuerung : positives Arbeitgeberimage als Pluspunkt auch im Arbeitsmarkt.” Organisator, vol. 2015, no. 3, 2015, pp. 14–15.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.