Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Schwenninger, Marc | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T13:49:59Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T13:49:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7190-2994-4 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13478 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Helbing & Lichtenhahn | de_CH |
dc.relation.ispartof | Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 346: Privatrecht (CH) | de_CH |
dc.title | Markenkreationsauftrag | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Unternehmensrecht (IUR) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Basel | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 506 | de_CH |
zhaw.pages.start | 491 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Weinmann, Conrad | - |
zhaw.parentwork.editor | Münch, Peter | - |
zhaw.parentwork.editor | Herren, Jürg | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Schwenninger, M. (2013). Markenkreationsauftrag. In C. Weinmann, P. Münch, & J. Herren (eds.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis (pp. 491–506). Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, M. (2013) ‘Markenkreationsauftrag’, in C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren (eds) Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 491–506.
M. Schwenninger, “Markenkreationsauftrag,” in Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2013, pp. 491–506.
SCHWENNINGER, Marc, 2013. Markenkreationsauftrag. In: Conrad WEINMANN, Peter MÜNCH und Jürg HERREN (Hrsg.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 491–506. ISBN 978-3-7190-2994-4
Schwenninger, Marc. 2013. “Markenkreationsauftrag.” In Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann, Peter Münch, and Jürg Herren, 491–506. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, Marc. “Markenkreationsauftrag.” Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann et al., Helbing & Lichtenhahn, 2013, pp. 491–506.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.