Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie |
Authors: | Schüz, Mathias |
Published in: | Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem |
Editors of the parent work: | Gerling, Rolf Obermeier, Otto-Peter Schüz, Mathias |
Page(s): | 83 |
Pages to: | 116 |
Issue Date: | 2001 |
Publisher / Ed. Institution: | Gerling-Akademie |
Publisher / Ed. Institution: | München |
ISBN: | 3-932425-41-3 |
Language: | German |
Subjects: | Aushandlungsprozess; Unternehmensethik; Issue management |
Subject (DDC): | 170: Ethics 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13510 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute for Organizational Viability (IOV) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schüz, M. (2001). Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie. In R. Gerling, O.-P. Obermeier, & M. Schüz (eds.), Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem (pp. 83–116). Gerling-Akademie.
Schüz, M. (2001) ‘Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie’, in R. Gerling, O.-P. Obermeier, and M. Schüz (eds) Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem. München: Gerling-Akademie, pp. 83–116.
M. Schüz, “Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie,” in Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem, R. Gerling, O.-P. Obermeier, and M. Schüz, Eds. München: Gerling-Akademie, 2001, pp. 83–116.
SCHÜZ, Mathias, 2001. Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie. In: Rolf GERLING, Otto-Peter OBERMEIER und Mathias SCHÜZ (Hrsg.), Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem. München: Gerling-Akademie. S. 83–116. ISBN 3-932425-41-3
Schüz, Mathias. 2001. “Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie.” In Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem, edited by Rolf Gerling, Otto-Peter Obermeier, and Mathias Schüz, 83–116. München: Gerling-Akademie.
Schüz, Mathias. “Das Aushandeln von Interessen im Spannungsfeld zwischen Ethik und Ökonomie.” Trends - Issues - Kommunikation : Unternehmensstrategien im Umgang mit Neuem, edited by Rolf Gerling et al., Gerling-Akademie, 2001, pp. 83–116.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.