Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht
Authors: Müller Werder, Claude
Published in: Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum
Editors of the parent work: Mair, Michael
Brezowar, Gabriela
Olsowski, Gunter
Zumbach, Jörg
Page(s): 297
Pages to: 311
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: Facultas
Publisher / Ed. Institution: Wien
ISBN: 978-3-7089-0916-5
Language: German
Subject (DDC): 004: Computer science
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14128
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller Werder, C. (2012). ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht. In M. Mair, G. Brezowar, G. Olsowski, & J. Zumbach (eds.), Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum (pp. 297–311). Facultas.
Müller Werder, C. (2012) ‘ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht’, in M. Mair et al. (eds) Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum. Wien: Facultas, pp. 297–311.
C. Müller Werder, “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht,” in Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, M. Mair, G. Brezowar, G. Olsowski, and J. Zumbach, Eds. Wien: Facultas, 2012, pp. 297–311.
MÜLLER WERDER, Claude, 2012. ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht. In: Michael MAIR, Gabriela BREZOWAR, Gunter OLSOWSKI und Jörg ZUMBACH (Hrsg.), Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum. Wien: Facultas. S. 297–311. ISBN 978-3-7089-0916-5
Müller Werder, Claude. 2012. “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht.” In Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, edited by Michael Mair, Gabriela Brezowar, Gunter Olsowski, and Jörg Zumbach, 297–311. Wien: Facultas.
Müller Werder, Claude. “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht.” Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, edited by Michael Mair et al., Facultas, 2012, pp. 297–311.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.