Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht |
Authors: | Müller Werder, Claude |
Published in: | Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum |
Editors of the parent work: | Mair, Michael Brezowar, Gabriela Olsowski, Gunter Zumbach, Jörg |
Page(s): | 297 |
Pages to: | 311 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher / Ed. Institution: | Facultas |
Publisher / Ed. Institution: | Wien |
ISBN: | 978-3-7089-0916-5 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 004: Computer science 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14128 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller Werder, C. (2012). ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht. In M. Mair, G. Brezowar, G. Olsowski, & J. Zumbach (eds.), Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum (pp. 297–311). Facultas.
Müller Werder, C. (2012) ‘ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht’, in M. Mair et al. (eds) Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum. Wien: Facultas, pp. 297–311.
C. Müller Werder, “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht,” in Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, M. Mair, G. Brezowar, G. Olsowski, and J. Zumbach, Eds. Wien: Facultas, 2012, pp. 297–311.
MÜLLER WERDER, Claude, 2012. ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht. In: Michael MAIR, Gabriela BREZOWAR, Gunter OLSOWSKI und Jörg ZUMBACH (Hrsg.), Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum. Wien: Facultas. S. 297–311. ISBN 978-3-7089-0916-5
Müller Werder, Claude. 2012. “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht.” In Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, edited by Michael Mair, Gabriela Brezowar, Gunter Olsowski, and Jörg Zumbach, 297–311. Wien: Facultas.
Müller Werder, Claude. “ICT in problem-based learning aus instruktionspsychologischer Sicht.” Problem-Based Learning im Dialog : Anwendungsbeispiele und Forschungsergebnisse aus dem deutschsprachigen Raum, edited by Michael Mair et al., Facultas, 2012, pp. 297–311.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.