Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kundenbeziehungsmanagement : Trends in der Schweiz
Authors: Gehring, Bettina
Hannich, Frank
Published in: KMU Rundschau
Volume(Issue): 2013
Issue: 3
Page(s): 52
Pages to: 55
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Prestige Media
ISSN: 2296-7575
Language: German
Subjects: Management; Schweiz; Trend; Kundenbeziehung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In einem Umfeld, wo Vorteile in der Leistungsqualität immer schwieriger zu erreichen und zu halten sind und ungünstige Wechselkurse zusätzliche Herausforderungen mit sich bringen, setzen Schweitzer Unternehmen vermehrt auf Kundenbeziehungs-Management (CRM). Das zeigt die soeben erschienene Trendstudie "Swiss CRM 2013" der ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, die dieses Jahr bereits zum siebten Mal durchgeführt würde.
URI: https://issuu.com/rundschaumedien/docs/kmurundschau_03_2013_low
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15154
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.