Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Werberecht : kommentierte Textausgabe
Authors: Schwenninger, Marc
Senn, Manuel
Thalmann, André
Editors: David, Lucas
Extent: 409
Issue Date: 1999
Publisher / Ed. Institution: Orell Füssli
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-280-02535-2
Language: German
Subject (DDC): 343: Property, finance, tax and commercial law (CH)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15464
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Regulation and Competition (IRW)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Schwenninger, M., Senn, M., & Thalmann, A. (1999). Werberecht : kommentierte Textausgabe (L. David, ed.). Orell Füssli.
Schwenninger, M., Senn, M. and Thalmann, A. (1999) Werberecht : kommentierte Textausgabe. Edited by L. David. Zürich: Orell Füssli.
M. Schwenninger, M. Senn, and A. Thalmann, Werberecht : kommentierte Textausgabe. Zürich: Orell Füssli, 1999.
SCHWENNINGER, Marc, Manuel SENN und André THALMANN, 1999. Werberecht : kommentierte Textausgabe. Zürich: Orell Füssli. ISBN 978-3-280-02535-2
Schwenninger, Marc, Manuel Senn, and André Thalmann. 1999. Werberecht : kommentierte Textausgabe. Edited by Lucas David. Zürich: Orell Füssli.
Schwenninger, Marc, et al. Werberecht : kommentierte Textausgabe. Edited by Lucas David, Orell Füssli, 1999.


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