Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-5037
Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Lernen: heute und morgen |
Authors: | Negri, Christoph |
DOI: | 10.21256/zhaw-5037 |
Published in: | Lern und Arbeitswelten |
Editors of the parent work: | Grozinger, Sabine |
Page(s): | 37 |
Pages to: | 44 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | F. Hoffmann-La Roche |
Language: | German |
Subjects: | Angewandte Psychologie; Digitale Transformation; Arbeitswelt 4.0 |
Subject (DDC): | 150: Psychology 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15575 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Institute of Applied Psychology (IAP) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2018_Negri_Lernen_heute_und_morgen.pdf | 733.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Negri, C. (2018). Lernen: heute und morgen. In S. Grozinger (ed.), Lern und Arbeitswelten (pp. 37–44). F. Hoffmann-La Roche. https://doi.org/10.21256/zhaw-5037
Negri, C. (2018) ‘Lernen: heute und morgen’, in S. Grozinger (ed.) Lern und Arbeitswelten. F. Hoffmann-La Roche, pp. 37–44. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-5037.
C. Negri, “Lernen: heute und morgen,” in Lern und Arbeitswelten, S. Grozinger, Ed. F. Hoffmann-La Roche, 2018, pp. 37–44. doi: 10.21256/zhaw-5037.
NEGRI, Christoph, 2018. Lernen: heute und morgen. In: Sabine GROZINGER (Hrsg.), Lern und Arbeitswelten. F. Hoffmann-La Roche. S. 37–44
Negri, Christoph. 2018. “Lernen: heute und morgen.” In Lern und Arbeitswelten, edited by Sabine Grozinger, 37–44. F. Hoffmann-La Roche. https://doi.org/10.21256/zhaw-5037.
Negri, Christoph. “Lernen: heute und morgen.” Lern und Arbeitswelten, edited by Sabine Grozinger, F. Hoffmann-La Roche, 2018, pp. 37–44, https://doi.org/10.21256/zhaw-5037.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.