Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen |
Authors: | Hannich, Frank Gehring, Bettina Wüthrich, Adrian |
Published in: | Jahrbuch Marketing |
Volume(Issue): | 2014 |
Page(s): | 190 |
Pages to: | 192 |
Issue Date: | Nov-2013 |
Publisher / Ed. Institution: | Kömedia |
ISSN: | 1662-8276 |
Language: | German |
Subjects: | Schweizer; Hyperwettbewerb; Marketing; Unternehmen |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15897 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F., Gehring, B., & Wüthrich, A. (2013). Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing, 2014, 190–192.
Hannich, F., Gehring, B. and Wüthrich, A. (2013) ‘Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen’, Jahrbuch Marketing, 2014, pp. 190–192.
F. Hannich, B. Gehring, and A. Wüthrich, “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen,” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, pp. 190–192, Nov. 2013.
HANNICH, Frank, Bettina GEHRING und Adrian WÜTHRICH, 2013. Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing. November 2013. Bd. 2014, S. 190–192
Hannich, Frank, Bettina Gehring, and Adrian Wüthrich. 2013. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing 2014 (November): 190–92.
Hannich, Frank, et al. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, Nov. 2013, pp. 190–92.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.