Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHari, Jürg-
dc.contributor.authorZumsteg, David-
dc.date.accessioned2019-03-08T08:33:50Z-
dc.date.available2019-03-08T08:33:50Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.issn1424-7119de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15938-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherHornde_CH
dc.relation.ispartofKMU Magazinde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectMarketingde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleGut verkaufen durch aufrichtige Emotionde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue9de_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2003de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hari, J., & Zumsteg, D. (2003). Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion. KMU Magazin, 2003(9).
Hari, J. and Zumsteg, D. (2003) ‘Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion’, KMU Magazin, 2003(9).
J. Hari and D. Zumsteg, “Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion,” KMU Magazin, vol. 2003, no. 9, 2003.
HARI, Jürg und David ZUMSTEG, 2003. Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion. KMU Magazin. 2003. Bd. 2003, Nr. 9
Hari, Jürg, and David Zumsteg. 2003. “Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion.” KMU Magazin 2003 (9).
Hari, Jürg, and David Zumsteg. “Gut verkaufen durch aufrichtige Emotion.” KMU Magazin, vol. 2003, no. 9, 2003.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.