Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Geballter Spielraum : Schule Berlaar
Authors: Züger, Roland
DOI: 10.5169/seals-823559
Published in: Werk, Bauen + Wohnen
Volume(Issue): 2018
Issue: 11
Page(s): 30
Pages to: 35
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: Verlag Werk
ISSN: 0005-6529
0257-9332
Language: German
Subject (DDC): 727: Library, educational and research buildings
Abstract: Eine Schule in Flandern schafft mit einem unkonventionellen Grundriss räumlichen Reichtum und Vielfalt. In ihrem dichten Gefüge fliesst der Raum zwischen der Mensa und den Zimmern durch breite Öffnungen und bildet eine durchlässige Landschaft.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16038
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Architecture, Design and Civil Engineering
Organisational Unit: Institute of Urban Landscape (IUL)
Appears in collections:Publikationen Architektur, Gestaltung und Bauingenieurwesen

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Züger, R. (2018). Geballter Spielraum : Schule Berlaar. Werk, Bauen + Wohnen, 2018(11), 30–35. https://doi.org/10.5169/seals-823559
Züger, R. (2018) ‘Geballter Spielraum : Schule Berlaar’, Werk, Bauen + Wohnen, 2018(11), pp. 30–35. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-823559.
R. Züger, “Geballter Spielraum : Schule Berlaar,” Werk, Bauen + Wohnen, vol. 2018, no. 11, pp. 30–35, 2018, doi: 10.5169/seals-823559.
ZÜGER, Roland, 2018. Geballter Spielraum : Schule Berlaar. Werk, Bauen + Wohnen. 2018. Bd. 2018, Nr. 11, S. 30–35. DOI 10.5169/seals-823559
Züger, Roland. 2018. “Geballter Spielraum : Schule Berlaar.” Werk, Bauen + Wohnen 2018 (11): 30–35. https://doi.org/10.5169/seals-823559.
Züger, Roland. “Geballter Spielraum : Schule Berlaar.” Werk, Bauen + Wohnen, vol. 2018, no. 11, 2018, pp. 30–35, https://doi.org/10.5169/seals-823559.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.