Publication type: Conference other
Type of review: No review
Title: Social media driven business models in print
Authors: Müller, Adrian W.
Conference details: Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013
Issue Date: 2013
Language: German
Subjects: Media; Geschäftsmodell; Kommunikation; Social
Subject (DDC): 302: Social interaction
658.4: Executive Management
Abstract: In Zusammenarbeit mit der Denkfabrik Visuelle Kommunikation erarbeitet das CIE eine Trendstudie zu Social Media basierten Geschäftsmodellansätzen im Bereich «Print». Neben innovativen Geschäftsmodelltypologien werden neue Ansätze aufgezeigt, wie neue dialogorientierte Medien und traditioneller Druck in Zukunft enger verzahnt sein werden.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16121
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, A. W. (2013). Social media driven business models in print. Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
Müller, A.W. (2013) ‘Social media driven business models in print’, in Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
A. W. Müller, “Social media driven business models in print,” in Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013, 2013.
MÜLLER, Adrian W., 2013. Social media driven business models in print. In: Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013. Conference presentation. 2013
Müller, Adrian W. 2013. “Social media driven business models in print.” Conference presentation. In Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
Müller, Adrian W. “Social media driven business models in print.” Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013, 2013.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.