Publication type: | Conference other |
Type of review: | No review |
Title: | Social media driven business models in print |
Authors: | Müller, Adrian W. |
Conference details: | Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013 |
Issue Date: | 2013 |
Language: | German |
Subjects: | Media; Geschäftsmodell; Kommunikation; Social |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 658.4: Executive Management |
Abstract: | In Zusammenarbeit mit der Denkfabrik Visuelle Kommunikation erarbeitet das CIE eine Trendstudie zu Social Media basierten Geschäftsmodellansätzen im Bereich «Print». Neben innovativen Geschäftsmodelltypologien werden neue Ansätze aufgezeigt, wie neue dialogorientierte Medien und traditioneller Druck in Zukunft enger verzahnt sein werden. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16121 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Innovation and Entrepreneurship (IIE) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, A. W. (2013). Social media driven business models in print. Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
Müller, A.W. (2013) ‘Social media driven business models in print’, in Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
A. W. Müller, “Social media driven business models in print,” in Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013, 2013.
MÜLLER, Adrian W., 2013. Social media driven business models in print. In: Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013. Conference presentation. 2013
Müller, Adrian W. 2013. “Social media driven business models in print.” Conference presentation. In Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013.
Müller, Adrian W. “Social media driven business models in print.” Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013, 2013.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.