Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?
Authors: Hari, Jürg J.
Meyer, Annalisa
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2008
Issue: 20
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Kundenkarte
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16135
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hari, J. J., & Meyer, A. (2008). Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht? Marketing & Kommunikation, 2008(20).
Hari, J.J. and Meyer, A. (2008) ‘Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?’, Marketing & Kommunikation, 2008(20).
J. J. Hari and A. Meyer, “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?,” Marketing & Kommunikation, vol. 2008, no. 20, 2008.
HARI, Jürg J. und Annalisa MEYER, 2008. Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht? Marketing & Kommunikation. 2008. Bd. 2008, Nr. 20
Hari, Jürg J., and Annalisa Meyer. 2008. “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?” Marketing & Kommunikation 2008 (20).
Hari, Jürg J., and Annalisa Meyer. “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?” Marketing & Kommunikation, vol. 2008, no. 20, 2008.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.