Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht? |
Authors: | Hari, Jürg J. Meyer, Annalisa |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 2008 |
Issue: | 20 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subjects: | Kundenkarte |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16135 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hari, J. J., & Meyer, A. (2008). Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht? Marketing & Kommunikation, 2008(20).
Hari, J.J. and Meyer, A. (2008) ‘Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?’, Marketing & Kommunikation, 2008(20).
J. J. Hari and A. Meyer, “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?,” Marketing & Kommunikation, vol. 2008, no. 20, 2008.
HARI, Jürg J. und Annalisa MEYER, 2008. Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht? Marketing & Kommunikation. 2008. Bd. 2008, Nr. 20
Hari, Jürg J., and Annalisa Meyer. 2008. “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?” Marketing & Kommunikation 2008 (20).
Hari, Jürg J., and Annalisa Meyer. “Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?” Marketing & Kommunikation, vol. 2008, no. 20, 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.